8.12.07

Un Elefante se balanceaba...

El dia 17 de novembre es va celebrar una de les fases del concurs Miss Elephant '07 a la discoteca Elephant de Bcn, per escollir l'elefanteta amb més ritme, sensualitat, bellesa i simpatia, i així, suposo, representar a dita discoteca amb la imatge de la guanyadora impresa als flyers i a qualsevol tipus d'autopromoció (perquè no sé quin era el premi final, a part de la satisfacció de sentir-se la noia amb més ritme, sensualitat, bellesa i simpatia - Com la que tinc jo ara mateix de sentir-me una mena de Luis Maria Anson).
Podeu descarregar-vos un arxiu Rar (que no estrany) aquí, i veure alguna de les fotos de les noies, els amics i la "festassa" en general.

4 comentaris:

Inalambric ha dit...

Tu que vols, que em possi més malalt del que estic?

Inalambric
www.tresmejorquedos.blogspot.com

Inalambric ha dit...

Per cert, et recomano que canvis a l'opció dels comentaris del Blogger, que apareixin en una finestrsa nova, d'aquesta manera no perd la pàgina actual del blog, com està pasant ara. És un consell esclar.

Salutacions

Vector i ha dit...

Ei, merci per la teva aportació al blog! ets un tio genial!
Vale, ja està canviat.

Vector i ha dit...

Per cert, les fotos de les noies no es que siguin gran cosa... em refereixo a la qualitat de les fotos. A veure si us penseu que vaig plantar el tripode!